onsdag 9 februari 2011

Veterinären

Oj oj, jag är fortfarande lite groggy sen tidigare idag.
Åkte till veterinären i eftermiddags och kom hem yr någon timme senare.
På Annalysen träffar jag jämt massa trevliga människor, speciellt Helen som alltid vill ha med mej hem ;D Vi träffade oxå veterinär Linda, min favvo vet!
Dom nämnde något om nån röntgen( fast dom uttalade gen väldigt konstigt tyckte jag), då tänkte jag att åh vad roligt att dom pratar om mina gener, att dom är så bra, för rönt betyder bra va?
Jag trodde vi skulle iväg på ett roligt litet äventyr, men icke sa nicke, här blir man grundlurad.
Inne på "rönt-gen" träffade jag en mycket trevlig sköterska, henne tyckte jag om! Men helt plötsligt från ingenstans så sticker hon mig, taskigt tycker jag då jag inte gjort något mot henne. Så blev allting svart!
När jag sen vaknar igen så ser jag Mamma och Ida och blev genast jätte glad, men wow vad det vinglade i mina ben, jag skulle inte busat så mycket på dagis kanske, måste vara därför!

Ida sitter och tjatar om resultat, jag förstår inte, något om skk?
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar