onsdag 23 mars 2011

Forshaga på riktigt

I lördags så åkte mamma Anna, matte Ida, matte Åsa, bröderna och jag till Forshaga igen. Jag hatar att åka bil men det gick bra sen när jag fick sitta i Åsas knä. Mamma och Ida stannade över natten och jag sov med dom, bröderna fick sova med Åsa den natten! Mamma och Ida åkte hem sen på söndagen och då lämnade dom kvar mig här! Jag antar att det var mig dom menade när dom sa "hon kommer få det jätte bra i Forshaga!". Åh vad kul det här kommer bli!
Vi har gått mänger med långa promenader och jag har busat jätte mycket med Mira. Henne har jag faktiskt saknat..

Jag måste erkänna att jag saknar dagis lite också och Eira.. Men när jag kommer hem så ska vi leka jätte mycket och jag ska springa runt och bossa på dagis mer än någonsin!

JO! Jag har blivit nerrakad också! I början så vart jag jätte sur, för min päls försvann ju, min fina päls.. Men sen när vi gick ut så var det som om jag blivit en ny hund! Hjälp vad skönt det var när man kände vinden enda in till huden!
Det kliar inte så mycket längre heller och jag har ju fått behålla min fina päls på öronen. Det är underbart att slippa bli kammad och fixad. LOVE IT!

Åsa tar med mig till det där stallet nu varje dag, hon ligger och kollar på film medan jag får stå för vaktningen, men varje gång jag skäller på någon så säger hon till mig. Det förstår jag inte riktigt varför hon gör, men om hon vill vakta själv så får hon väl göra det då!


Min nya frisyr:




















Jag och Brorsan Lukas:



















Jag och Mira när vi busar, hon är lite hårdhänt men det är tur att jag är starkare än henne!:


















Jag och Mira posar:















Nu ska vi ner till stallet igen och Åsa tar med sig min favorit rosa boll så jag tror vi ska träna lite också!! :D

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar