torsdag 26 maj 2011

Hur lyckas jag?

Detta är nu den andra tassen som jag lyckas skada....
Var ute och sprang i skogen som vanligt med mina polare i måndagskväll, något gjorde plötsligt ont men jag struntade i det och fortsatte busa.
När vi kommer hem är jag alldeles skitig och måste duschas. I vattnet som spolas från mina tassar syns blod!
Alla blir oroliga och sköljer för att se vart jag blöder. Det är baktassen som fått ett sår.
Det lindas och kollas, men jag piper och verkar orolig, det slutar inte blöda.
Åsa åker in med mej till Solstaden (veterinären), där får jag sova tills dom hittat vad som är tok.

Jag hör matte prata i telefonen på kvällen.
Jag har tydligen ett sår som är någon cm djup och har lyckats slita av en sena till hälften!?
Obehagligt och irriterande är det och jag måste tydligen ha en skena på mej i 6 HELA veckor!!
aaaahh... Jag som skulle tävla agility och gå på sån där utställning!


aj aj aj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar