torsdag 23 juni 2011

Glad Midsommar!

Nu har jag jobbat på hunddagis sen jag kom hem från forshaga, längtar massor till semestern!
Tassen min känns mycket bättre och nu får jag gå liiite längre. Men jag får fortfarande inte vara lös. Det är tråkigt att inte få bus och bråka med mina kompisar på dagis, men matte Ida har sagt att det ändå är någon som förstört inhägnaden så vi kan inte gå dit iallafall.

Idag ska vi göra något JÄTTE roligt har Ida berättat, vi ska åka och hälsa på MAMMA ANNA!!!
weeeii.
Vi ska bo i en liten stuga och fira midsommar där. Jag, Sara, Ida och Lukas är det som åker.
Åsa och Pernilla jobbar och Spike är lite sjuk fortfarande så han får vara hos Mormor Vivica.

Och om en vecka typ så ska jag på "utställning" och visa upp mej för en domare har Ida sagt.
Så här ska jag stå då:


Bilden är inte direkt ny. Jag har mycket mera päls nu.
Får se vad dom säger!
Efter vi har varit på den här grejen så har matte Ida lovat att jag ska få slippa pälsen. Hoppas hon håller det!!!


Glad midsommar till er Alla!

1 kommentar:

  1. Tesla undrar om inte Teyla vill komma och leka i trädgården snart...

    SvaraRadera