tisdag 22 november 2011

Trött!

Hej....
*gäsp*
Idag var en lång dag med mycket träning o jobb, men alldeles för lite sömn!

I morse tränade jag och matte på att gå utan koppel. Det är kul att få springa lös :D
Min uppgift är då: Kubba som en galning i det höga gräset, äta så många harpluttar jag kan hitta, nosa efter spännande spår...osv men här kommer kruxet... När matte ropar ska jag direkt infinna mej vid hennes vänstra sida, gå förbi en hund, utan att säga ett ord!
Oftast går det riktigt bra men ibland glömmer jag bort mej och ropar hej till den andra vovven.
Vill ju inte vara oartig!
Sen kom vi till jobbet, mer promenader och bus och sånt. Kl 12 är det alltid vila på dagis så då sover alla och även jag brukar få slumra till. Men idag kom min vän Hugo förbi under vilan och då kunde jag inte hålla mej från att busa!
Så ingen vila innan nästa arbetspass!
Sen kom Pernilla och tränade freestyle med mej, vi finslipade mest de gamla vanliga trixen men körde även några nya moves. Jag älskar att träna freestyle!
Efter jobbet drog vi till Farmor, åt köttbullar och hjälpte till med städningen (mest Ida och Pernilla).
Nu är jag ganska trött som ni förstår och behöver min skönhetssömn!
Tass och Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar