måndag 10 december 2012

Snööööö!!!!

Min kärlek till snö är som mattes kärlek till choklad... Oändlig!

Det finns inget som kittlar så i tassarna som att gå på knastrig snö, eller hala små isfläckar som man halkar till på. Man vet aldrig var de dyker upp! Och hur fränt är det inte när det blir ett stort moln runt om en när man sträcker ut på en stor yta med mängder av snö!

Livet är ibland bara bra fantastiskt.
Att vara hund måste vara något av det bästa som finns, jag menar 'no worries' lixom!?
Sweet!
Vi var och busade i inhägnaden häromdagen

Fredd blev avis på pinnen jag hittade

 Så jag lät honom ha den, sån är jag!

Detta är min 'kan jag få en liten mumsbit'-blick

Jag och Bruno övar på julsånger, Vi är så bra ihop!

Hoppas ni gillar snö lika mycket som jag och njuter ordentligt där ute!
Tassisar <3

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt att hitta den här bloggen!
    Jag har en halvsyster till Teyla - samma pappa, den kullen som föddes bara två veckor efter Teylas, på Maktez kennel utanför Jönköping.
    Hon är så vacker din Teyla! Har alltid varit lite sugen på en vit pumi (eller vad nu färgen kallas).
    Dock köper jag ju pumi efter hur föräldrarna ÄR inte hur dom ser ut.. men hon är fortfarande väldigt vacker :)

    Jag är inte heller så flitig bloggare, men du får gärna blogga lite mer ;)

    mvh Sanna och Zonda

    SvaraRadera
  2. Hej igen! :D
    Jag tror storleken på klövjeväskan är Medium. Inte den minsta iaf. Jag prövade den på Zonda, men den satt inte någe bra framtill. Denna är ju längre, men vikten har jag ju ändå lagt längst fram. :)
    Tränar du nåt med Teyla?
    //Sanna

    SvaraRadera