fredag 8 november 2013

Skallabackenträffen!

I våras var jag, Ida och mammi nere i Halmstad för att hälsa på Skallabacken.
Vi fick göra massa skoj och träffa mängder med roliga människor och pumisar <3
En hel helg på halmstadhundarena!
Anna och Lasse som är dom första människorna jag träffade hade oxå fixat Skallabackenkampen.
Vi fick tävla i olika grenar och var indelade i kullar.. Det var jätte skoj!
Lite synd att det bara var jag och Nerizza där som kunde representera våran kull, men vi fick med några trevliga inhoppare som var riktiga guldklimpar!

Här är Anna och min syster Ophelia <3

 Här är min vackra mamma <3

Här är coola Lovis som älskar rosa lika mycket som jag!

Min fina syrra Nerizza <3

 Här rejsar jag i pumirejset!

Det bästa av allt var att vi fick bo hemma hos Vega och hennes mysiga familj!
Vi åt mat ihop och tog låååånga härliga promenader. Ida och jag stannade några dagar extra när mammi var tvungen att åka hem o jobba. Det var riktigt kul! Vi trivdes väldigt bra hemma hos familjen Vega <3

Jag och Vega höll koll på vad Veronika pysslade med i köket ;)

En dag åkte vi till en strand där vi fick springa lösa, helt fantastiskt! Jag vill oxå ha en strand!

Doppa tassarna i havet <3

Här hade jag kunnat stanna lääääänge!

Finaste, busigaste räserpumin Vega

Min fina fina systerdotter Vega <3

Jag gjorde oxå ett besök på halmstadhundsim och fick ligga på vibben som min syrra Ophelia alltid pratar om när vi skajpar <3 
Det var mysigt att få snacka med Anna och gosa lite extra med henne innan vi åkte hem till Örebro igen!

Nosduttar från er Teyla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar