fredag 16 augusti 2013

Mobilblogg!!

Yay!! Matte har fixat så jag äntligen kan blogga från ajfånen!
Då kanske det kan bli lite oftare oxå ;)

Matte har oxå börjat plugga, vilket betyder att hon har något att göra men att jag fortfarande är arbetslös.
Jag har tjatat om att vi måste hitta ett jobb till mej men matte säger att jag kommer få fullt upp med att ta hand om Spike och mormor på dagarna...

Nåväl, vi får se!
Kanske helg jobb iallafall?

Dagens bild: Me and the poodles <3

Nosduttar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Krulltottarna då!

    Roligaste reaktionen jag fått på pumins öron är "Men hjälp, vad har hänt med ÖRONEN?! ... för det är väl en pudel..?"

    Då trodde tanten att det var en kuperad pudel, HAHA!! :D :D :D :D


    Så, bara så du vet, på bilden har du tre pudlar, varav en är kuperad, ifall du inte visste det ^^

    /Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahhahah galet! Kan säga att många tror att alla mina är samma ras ;) Folk reflekterar inte ens över öronen hehe, är alla krulliga måste det va samma!
      Stackars Zonda och Teyla, de kuperade pudlarna!! ;)

      Radera