måndag 12 augusti 2013

Tjolahopp!

Igår var vi på deeet absolut tråkigaste som finns, utställning!
Omg... Och dessutom spöregnade det....
Jag brukar inte behöva vara med på såna där visa upp sej grejer men nu hade visst alla mattar snackat ihop sej och bestämt att jag skulle vara med.... Ingen frågade mej???

Bara för det så tänkte jag vara mitt suraste, så jag hängde öronen på sidorna och vägra fälla upp svansen...
Hoppas det hjälpte hihi för jag kom sist'! Så nu lär matte inte anmäla oss till fler utställningar! hihi!

Dock så ska jag väl säga att jag träffade en trevlig gosse där, han heter Bozz och är väldigt trevlig..... undra om man ska våga fråga om en dejt??

Här är Bozz i mammis knä <3
Jag sitter nedanför och är cool

Matte hade nog lite dåligt samvete för jag fick två nya fina ROSA gosedjur ;)
Nosduttisar! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar