onsdag 4 december 2013

Hey ya'll!

Nytt halsband och koppel till min garderob kom på posten idag <3
Ekologiskt och färgmatchande!

På fredag åker jag till landets huvudstad!
Det ska bli riktigt häftigt att få besöka Stockholm och se vad dom har att erbjuda.
Matte och Spike har berättat en hel del, dom har ju lixom varit där några gånger nu!
Så i helgen blir det min tur och det roliga är att jag får åka själv med Ida och Åsa <3
Dom har pratat om att det finns hundcaféer man kan besöka där det finns HUNDFIKA! VA!
Varför har vi inte åkt tidigare??

Ser verkligen fram emot denna helg, vi ska spendera det mesta av tiden på ett ställe som Ida kallar "mässan"
Vad det är vet jag inte men tydligen så kommer det en hel del pumipolare och en hel del andra härliga vänner.
På söndagen ska vi stå i något som kallas "rasmonster" eller vare är dom säger.
Vi ska tydligen spendera 4 timmar med att prata om MEJ <3
Okej säger jag, hoppas många vill klia mej på magen oxå, tackar ju inte nej till det ommansägerså...!

Nosduttar till alla och hoppas vi ses i helgen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar