söndag 29 december 2013

Sthlm

God fortsättning till er!
Har inte hunnit berätta om hur det var i huvudstaden.
Kan bara säga att wow vilken häftig stad!
Man kunde åka tåg vart man än skulle, man fick följa med in i affärerna och galleriorna.
Och bäst av allt var hundcafeét! 
Där fanns det massa hundar, alla var lösa och schyssta. Det fanns en hundmeny och Ida beställde in en stor tallrik med snacks till mej <3
Supermysigt!!!!

Hundmässan var oxå spännande, mängder med spännande lukter och trevligt folk. Oj oj vad jag fick gosa!
Träffade en pumikompis som jag gillade väldigt mycket, hon fick tillochmed sitta på min filt <3
Millan heter hon och hon bor i storstan, och jag hoppas vi kan åka tillbaka och träffa henne igen!

Matte var ganska nervös inför utställningen och den där "rasmonster"grejen så hon var väldigt dålig på att ta bilder hehe. Några få knäppte hon iallafall:
Här är jag i mitt ungerska halsband som Karin har gjort

 Åsa och jag tränade på att ta synkade steg

Vi lekte proffsmodell/fotograf, kändes ashäftigt!

Det där med "rasmonster" var kanske inte så spännande som jag trodde det skulle vara och man blev sjukt trött. Men jag fick mängder med godis så jag var nöjd!

Nosduttisar!

2 kommentarer:

  1. På Teylafronten intet nytt? Det tror jag inte på! :D Det har ju hänt både kul å mindre kul saker, men i bloggen är det tomt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! sämst! Håller på att fixa en blogg som ger lite plats för andra familjemedlemmar ;) Det blir väldigt egotrippat Teyla här inne hehe....

      Radera