fredag 8 april 2011

Dragträning!

Tjenamors!

Jag har verkligen fullt upp här i Forshaga, vi gör saker nästan hela tiden. Det är svårt att hinna med bloggen då också! Det här stallet som vi går till varje morgon börjar ta kol på mig, det är jätte tråkigt! Ibland kommer det in någon och sitter lite med mig och tur det, för annars händer det ju ingenting. Jätte tråkigt alltså!! Men när Åsa kommer så brukar det bli ändring på det, då går vi ut på en stor gräsplan och så får jag leka med Rocco! Tur det.

När vi kommer hem efter stallet så får jag vila lite och busa med Mira och sen går vi ut, Åsa och Miras matte Anna har jätte konsiga skor på sig.. Skor som rullar fram. hum, men det är jätte kul att springa brevid i alla fall. Mira och jag brukar få springa längre fram och kolla läget och ibland får vi hjälpa till att dra. Det är jätte kul att dra och jag är jätte stark så det är inga problem! Pumisar kan allt ju!!
Rocco och hans matte Amanda har följt med några gånger nu också, det är jätte kul när vi blir så många som är ute tillsammans!

Matte bakade häromdagen också, någonting som luktade jätte gott och såg jätte kul ut! Vi har tränat ganska mycket också och jag blir supertaggad när jag får sånna goda godisar!


Nu har jag jätte många bilder jag vill visa också, här kommer dom!!:



Såklart så var matte tvungen att ta en fin bild på mig i vårsolen:




















Jag och min matte Åsa:















Mira, Rocco, Anna och Jag:















Anna, Mira och Jag:




















Träning:















Mattes mästerverk!! :















Om jag ser riktigt söt och snäll ut så brukar jag alltid få en liten godis:
















Hörs snart igen. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar