lördag 16 april 2011

Jobb jobb jobb....

pheeeew....
Äntligen tillbaka i stan och lite ledighet tänkte jag.
Men inte då... Jag fick direkt hoppas in som dagisfröken!
Helt slut efter en hård arbetsvecka. Men nu är jag hos stormatte, Mamma Anna.
Här får jag vila ut och matte har alltid tid att klia mej på magen och gosa i soffan.
Underbar retreat.

Åsa och Pernilla har tydligen åkt utanför landets gränser.
Lukas försökte följa med och la sej i Åsas resväska!
Tur att dom upptäckte det i tid.
Jag tror inte Spanien är något för mej, jag är svettig redan i vår solen!

Matte Ida kallar mej för en Diva, vad är det?
Hon säger att det är för att jag stannar på promenaderna.
Men jag menar, vill jag inte gå däråt utan åt andra hållet så vill jag ju visa det.
Det är ju inte så att hon förstår vad jag säger, då är det bättre att visa.
Mina vägar är alltid mycket bättre och mycket längre.
Och ser jag en stor gräsyta vill jag såklart bli släppt. Svårare än så är det inte!

Nos o Tass!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar