fredag 10 februari 2012

Helloooo!

Jag och brorsorna har fått sprillans nya halsband! Mitt är vrålsnyggt med mexicanska dödskallar på, har tjatat om ett dödskalle halsband länge och äntligen fick jag ett :D Ida sa att det var en försenad julklapp, hon var ju bortrest under jul så!


Min polare Bruno fick följa med hem från dagis idag.. woho! Jag och Bruno brukar inte få gå tillsammans på promenaderna på dagis för att vi är (enligt Ida) "omöjliga att gå med!" Ida säger att man inte får busa så mycket som vi gör när man går i koppel, men vi kan lixom inte hålla oss hihih... Men idag på vägen hem så fick vi springa lösa tillsammans och han ska bo här hela helgen så vi hinner busa massor innan jag drar till Forshaga.

Nu ligger vi i sängen och delar på ett dentastix!

Tass och Nosdutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar