söndag 12 februari 2012

Utställning

Heeeej!

Nu är jag i Forshaga :D
När jag klev ur bilen var jag bara tvungen att låta alla veta om att jag hade kommit.
Så jag gav ifrån mej några rejäla skall!

Igår var jag, Bruno, Mamma, Ida och Åsa på utställning i Örebro och kollade på några pumisar som skulle visa upp sej.
Det var kennel Chankazz som var där med sitt pumi gäng. Lite coolt, fick veta att dom har sin sommarstuga i samma område som jag!
Lotta som har kenneln tyckte att jag var klippt som en pudel så hon lovade Ida att hon skulle hjälpa henne och visa. Vi fick några tips som var väldigt värdefulla. Sen tyckte hon att vi kunde vara med på nästa utställning, en utställning i Karlskoga den 25 mars. Så när vi kom hem så anmälde vi oss dit direkt!
Det är ju kul när det är andra pumisar med, förra gången var det ju bara jag i ringen.



Nosdutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar