onsdag 29 februari 2012

Sportlov!

Hello!

Jag och Åsa har nu sportlov om ni undrar varför jag är hemma ^.^
Åsa drog iväg på studentkryssning till Åland med några tjejer från klassen.
Men jag tycker inte om båtar, speciellt inte stora fartyg *ryser*, så jag spenderar min vecka hemma i Örebro istället!

Ida och jag var på shoppinghumör igår så vi drog till ArkenZoo och spenderade några slantar.
Har tjatat länge att jag vill ha en ny matskål, min gamla från Ikea kändes inte riktigt som jag...
Skålen:

Sen köpte vi lite godis, en kong och ett lammärgsben:

Ida kom på en rolig idé, hon fyllde kongen med leverpastej (mums!) och sen gömde hon den någonstans i lägenheten och jag fick leta reda på den och sen äta upp all pastej!

Här är en bild på mej och min råtta, Ikearåttan som alla kallar den.

Här är min myshörna!
Har inte visat den någon gång förut men jag bad Ida plåta den så att jag kunde få visa, bädden är Spikes gamla men jag har pimpat den med lite rosa grejer så den ska se mer jag ut!
Kudde från H&M


Önskar er alla en trevlig kväll!
Tass

1 kommentar:

  1. Avis på matskålen. Skulle också vilja ha en ny. IKEA-råttor har vi med. De är bästa leksaken. Långlivade och mysiga att ha.

    High-five
    Mamma M på Skallabacken

    SvaraRadera