söndag 11 september 2011

Söndags trött

Ursäkta det väldigt korta inlägget jag gjorde i fredags.
Jag försökte blogga från Idas iphone men det var svårt att navigera med tassarna på pekskärmen!

Jag hade tänkt berätta att jag, Stella och Ida satt utanför ica och vänta på Mammi (som jag brukar kalla mamma Anna) och Pernilla som var inne och handlade fredagsmys.
Ida sa att vårat fredagsgott redan fanns i bilen :D

Ida knäppte några bilder med sin telefon som jag skulle ha till bloggen, så nu får ni dom idag istället!

Stella:

Och lilla jag:


Annars har vi inte gjort så mycket i helgen. Jag tror att jag har valpar i magen så jag tar det mest lugnt hela tiden. Bäst att inte ta för långa promenader tänker jag, man vet ju aldrig när dom kommer.
Mammi och Ida säger att det bara är på låtsas men jag tror dom har fel.
Vi får se snart!

Kom på att jag glömt att berätta om min nya kompis Puka va?
Jo, det är så att min bästis Babusjka har fått en "syster". En väldigt stoooor sådan.
Hon heter Puka och är nu 7månader, hon är en leonberger.
Jag gillar henne, men hon är ju fortfarande valp så jag måste vara ganska bestämd.

Jag lägger upp lite bilder på henne senare!

Tass



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar