måndag 19 september 2011

Svampplock!

Hej hopp!
I lördags var jag ute i skogen med Ida, Sara och Farmor.
Dom plockade massa svampar och jag sprang runt som en galning.
Det är ju så härligt att få springa runt i skogen, det luktar så spännande!
Men jag håller mej gärna väldigt nära någon, vill ju inte bli lämnad där när mörkret faller...

Jag och Sara i svampeskogen:


Och sen lite rapport från dagis...
Det börjar ju bli lite risigt väder och så, så jag blir lite segare på dagarna.
Det är ju inte så roligt direkt att vara ute.
Rut och Jag brukar mysa med Adam på eftermiddagarna, som ni ser på bilden.
Annars händer inte så mycket, några nya hundar har börjat på dagis men det är bara valpar.
Så jag har inte lekt med dom, valpar är ju sååå jobbiga.



Matte håller på o lär mej ett krångligt trick, stå på frambenen.
Det är ganska svårt att förstå hur jag ska göra men jag kommer nog snart på´t
Kommer med fullständig rapport om det när trixet är fulländat!

Tass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar